fredagsmys

i måndags tog jag körkort.

ALLTSÅ JAAAAAAAAA!!!!!! anar inte ångesten jag haft. trodde aldrig det skulle ske för ah failade några gånger så att säga. så sjuuukt lättad!!! fast samtidigt sjukt eh, rädd? nej men. nu när jag gjort det så... så finns det ingen anledning till att bo kvar här. YAY tänker jag! FUUUUUCK tänker jag, också. måste liksom BESTÄMMA MIG! & jag tror jämt jag har gjort det men sen någon timme senare kommer jag på något annat som känns SÅ. RÄTT! vad är mest rätt???? KAN NÅN BERÄTTA FÖR MIG? eller nej, gör det inte. jag lyssnar aldrig på folk anyway. egentligen vem gör det. man lyssnar kanske & frågar om råd men man bestämmer ju ändå vad man vill själv sen.

önskar jag kunde va glad för att jag klarat något så svårt (för mig) som att ta körkort men kan inte. man bah "so what's next...".

anyway skitsamma! firade i måndags med att äta french fries på pitchers, se avatar med faith & kalle (andra gången hehe), dricka öl på pitchers med kalle, frysa asset av mig hos lillebror.

och största lol:et = har ålderskris!!! tänker typ "GAAAAAH ÄR TJUGO! TAYLOR SWIFT ÄR FÖDD SAMMA ÅR SOM MIG! LOOK AT HER NOW, LOOK AT ME NOW!" måste göra något stort as soon as possible. orkar inte med sverige & kortfilmsfestivaler & supersega filmmänniskor utan nån glam what so ever. hej santa barbara haha.

commentz
skrivet av: iva

men herregud grattis! faaaaan va bra. haha har ocksa alderskris, eller na forresten for alla jag hanger med ar fem ar aldre och dom har inte gjort mer an mig, men typ dumhetskris. fyfan. och oglammighetskris kanske.

2010-01-08 @ 21:26:57
skrivet av: Nån rändåm bara igen

hej annars du, fa o kolla en skön killes blogg, frey.ratata.fi, han skriver lite finlandsvenska så de kan va svårt att fatta ibland, men faaan vad man har kul när man läser den

2010-09-13 @ 19:46:49

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0