66

image9
lovejoy - butter wouldnt melt.
asså lagom sockersöt en fredagskväll. är supertrött & vill lägga ut massa pengar på kjolar & resor men borde spara alla till julklappar osv. i helgen måste jag plugga radio för för på tisdag har vi prov. & på måndag ska vi filma klart såpan "underneath the surface" & på tisdag ska vi redigera klart den + att det ryktas om julbak & & sen på onsdag är det särimner eller vad det heter. typ event i stan med massa kulturgrejer man får gå på gratis. göra marsipangris osv. då då på kvällen ska jag jobba med gunvald mf & sätta upp en animationsstudio så ungdomar får komma dit, göra lergubbar miljöer etc, filma sen redigera. vet int riktigt varför jag skriver det här MEN VAD SKA JAG SKRIVA DÅ!
just nu är mitt liv boredom 2.0 men oh i like it.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0