70

det som stör mig mest just nu:

- att jag inte har snygg skrivstil så jag blir inte ens sugen att läsa mina egna provs-anteckningar. ok vem blir sugen på ens anteckningar. men vissa gör det liksom fint med olika färgpennor & stryker under/över & liksom. random fint. med mina anteckningar blir det mest skräp på vitt fint papper. oläsligt & väldigt ofint. dessutom står det helt värdelösa saker som "beskriv fördelarna med stormembransmikrofon respektive mikrofon med litet membran".

- att jag jämt börjar äta på något sen ger 4/5delar till hunden. slöseri med dyrbar mat! eller ja mat & mat, bullar & sånt. rulltårtor eller kalla potatisar.

- att jag är en random pussy & inte alls lika punkcool som jag vill vara.


biff bang pow! - the beat hotel

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0