76

haha ok lite stora bilder igår kanske. att eh kanske jag har tid att ändra det, sen. klockan är 06:38 har hunnit duscha (idag tänkte jag inte ens på barnen i afrika mest liksom "bli vaaaarm vaknaaa" så jag duschade i hela tjugominuter.) & & & bäddat & klä på mig & ätit frukost. frukosten var ingen höjdare, hönekaka med keso & gurka sen breakfast tea men har suuperont i magen. borde igenklien vara hemma & ta igen mig efter helgen (då jag gjorde absolut ingenting). men! måste köpa julklappar. yes you heard me, julklappar! fast bara till snälla barn. jag tror jag skippar mammas spaweekend & pappas brödrost&dvdbox. köper dom en varsin kokbok typ. inte som en pik utan för mina föräldrar gillar kokböcker! har fö lagt ut för mycket pengar på min kusins julklapp så får snåla på alla andras. + att jag är skyldig linn 700. + att jag har massa obetalade traderabud stickandes up me arsehole! lite pengakris. he. he. har aldrig pengakris annars. hade kanske nån gång i uppsala men woota det var liksom 05! en gång i ettan hade jag bara 100kr på kontot. då kände jag också lite panik. men annars har jag aalltid haft pengar! om inte på kontot så så två tusen som legat i säkertförvar hemma typ.

oh herregud. jag kommer nog radera dethär inlägget sen såå intresseklubbenantecknar. oh nu kom min hund in! varje morgon klockan kvart i sju kommer hon in, går en vända, sen ut igen. (& lämnar dörren öppen så jag fryser igen. måste lära henne att jag inte har svängdörrar) ooh helvete! magsår!
nu fick jag bråttom.

commentz
skrivet av: andreas

barnen i afrika ringde, de verkade rätt irriterade, de kände sig åsidosatta. :(

2007-12-17 @ 18:09:33

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0