78

jag hatar inte julen jag hatar J U L A F T O N ! ! ! i regel brukar tom juldagen vara hundra gånger mer värd.

iaf har jag lagt alla mina kläder (aka tröjor & klänningar eftersom jag bara äger två byxor) på sängen & vettne asså. ska man sälja eller slänga? för serri använder ju inte ens en tredjedel av allt. men allt är superfint! verklien superfint. & jag vill inte slänga. men sälja? känns liiite citronmuffin. aja. update kommer. eeh.

update två min senare:
en av de förtio+männen i mitt hus (dom kryllar vet inte vart dom kommer ifrån) säger att jag ska sälja. får ju ändå lissom nån krona. nu andra dilemmat HUR ska jag kunna skilja mig från dom? tips?

commentz
skrivet av: anna

gör som citronmuffin!
jag vill kanske köpa ju!
kom igen!

2008-01-16 @ 09:47:23
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0