81

min hårddisk håller på & kraschar. tio nio åtta typ. hejdå världen. HAHA. ehm. ah.

+
cannad (mest dango låten), apelsinkaffe, chokladmandelmasstårta mmmm, avokadoröra, lila/blåa kläder.

-
förkylningen/allergin jag lyckats fått som ett plus på light-magsjukan jag har. great. det känns som om det är mitten av april/maj & mitt huvud är proppad av trädens säd. serri såhär groggy har jag inte varit på länge. tror jag ska somna nu till nån b-film & ha massa kläder& filtar på mig. imorgon är det tisdag. japp tisdag imorgon inget annat.

commentz
skrivet av: andreas

Det är verkligen vardagstisdag idag! Först tänkte jag att du satt och vardagsskojade, men det gjorde du ju faktist inte!

Glad vardaglig tisdag Emma! Om du kommer åt en annan vardagsdator idag så har jag en vardagspresent till dig. En liten vardagsräv och en liten gulklädd vardagstjej. (fast jag vill skriva vardags!!!!!!!!!!!! egentligen)

2008-01-01 @ 12:03:26

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0