11

argh. har fått nått bett på hela benen & lite varsomhelst på resten av kroppen. grymt irriterande då jag inte har några naglar men ändå är fast besluten om att klia så hårt att jag blir blodsprängd. idag har jag verklien inte gjort nånting och jag känner mig missnöjd. har i princip vaknat, suttit här, åkt till skolan och fikat med särklassen (dvs minklass), åkt hem och suttit här, bakat kladdkaka, ätit massa kladdkaka, suttit här. imorgon får vi sommarlov och det första jag gör är att åka till mormor i lindesberg för att inte bli sittandes här hela tiden. där ska jag skriva på mitt projekt, göra planer och kolla min ekonomi, ringa viktiga telefonsamtal och umgås med kusiner som en vanlig snart artonårs människa. som vanligt när jag planerar att göra något nyttigt kommer det såklart inte alls gå som planerat. jag kommer göra av med massor av pengar och äta upp mig på mackor som min mormor varsamt har gjort till mig och sova bort hela dagarna. yay. congratz.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0