15

spyfärdig med irriterande eksam på innanlåren det låter ritch ratch filliboomboomboom & så typ uncle cracker love hurts när jag sitter på tunnelbanan & alla kunde vart du men ne ne är några svennar med ljust hår eller sextiotalskillar med långa ben men ingen är du. int för jag vet vem du är. hör int till saken. sitter på hostel med sovande pappa i rummet som nyss var iskallt & smådör lite. vet att jag kommer somna till field mice eller nått annat jätte heartbreaking & somna med kudden mellan bena. fakta: har smekt anna, zackie & svea. imorrn blirre andreas & nadja, typ check check eller vad. känns hemskt men så ärre. avverka sådär bara.


commentz
skrivet av: anna

dåligt. om man får klaga på blogginlägg, tycker jag att din visit med mig förtjänar mer än en del av en mening! ha!
fast å andra sidan, du kanske sparar till din bdb-bomb som kommer komma sen :D

2007-06-21 @ 02:48:16
hemsid@: http://asongtopassthetime.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0