9

jag har typ slutat borsta tänderna slutat tvätta håret slutat tvätta nån del av min kropp slutat sminkat mig slutat gjort nått alls med mig själv dvs idag känner jag mig avsevärt mycket ocool. förstår inte egentligen var det är som är så coolt med att vara cool. jag brukar ofta se det som att dom som anses som ocoola är dom coola men tänk vad lätt det skulle vara om man var en såndär allmän cool typ som såg ok ut fast man inte tog hand om sig själv och det var ingen annan som gjorde det heller. det kanske hade blivit lättare. fast min största önskan är fortfarande att hela världen blir så ocool som möjligt så att jag inte kan sitta här och känna mig ocool. i sommar ska jag jobba på min självständighet som den ocoola människan jag är.

fö sög dagen. det var regn jag blev dyblöt jag hade migrän och videon blir typ sämst. men sen vände det för mormor ringde & vi gick på erikshjälpen sen låg jag i hennes soffa och kände på hennes mjuka underarmar och hon smekte mitt hår vilket är det bästa jag vet

commentz
skrivet av: Frida

du är ocool, ja det stämmer. jag gillar det. ibland känner jag också mig ocool, och då tänker jag på dig och tänker att fan vad skönt att ha nån som är lika ocool. då kan liksom vi bli coola :)
mormors underarmar... det är himmelriket.
hon ringde nyss och pratade om ditten och dattenm jag kände i telefonen hur len hon var!
snart ses vi I hope!
puss puss

2007-06-02 @ 13:53:16

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0