60

min dator har gått sönder. anyway det var inte det jag ville fåfram med detta inlägg det jag ville få fram är att jag skulle bli sån jävla bra hemmafru! idag konka jag på erikshjälpen & ville köpa sjukt mycket kökssaker som tepannor & muggar & fina tallrikar etc etc etccc. grytor, fritöser etc igen! sockerskålar & kakburkar! sen kolla jag bara på kläder åt min lillebror & diverse andra saker åt folk! har köpt högst onödig (relativt iaf) julklapp till anna men jag tyckerren är superfin! sa fan bli scriptös & fixa låtsashem till alla jag känner! eller ne jag vill bli manusförfattare fast dom tjänar inte så mycket. äsch jag vill bara hålla på med film i fem år det är lissom maxgränsen sen ska jag bli pensionär alternativt housewife! houseelf kanske! ungefär samma sak. på tal om film, lissom som om jag inte får nog med film på apun så am i dyying to go to sthlm filmfestival! asså alla deras filmar är typ to die for (HAHA förlåt men dom är cpbra mmkeey)! borde skriva en rekommendationslista för alla er som inte är med i svängen men ändå vill se bra film (HAHA igen typ prettobloggare som bah måååste ge ut sina tips-listor för alla typ kan inte leeva utan dom). ne nu ska jag kolla på bonde söker fru. svenne-underhållning men wotta lissom. mina händer är som isbitar sen disken (jag älskar att diska!!!) & jag vill baka cupcakes nuuuu. om jag hade tid så hade jag skaffat en receptblogg (till skillnad från anna (som nu är nämnd i inlägget för andra gången) som skulle skaffa en modeblogg om hon hade tid tur att hon inte har tid säger jag dårra!).

commentz
skrivet av: anna

hahahhahahahhha emma ditt lilla sääääär
jag fnissade jättefult, du vet cpfula fnisset som är tusen gånger värre än andnödsgarvet.
iaf
ang nämd 1. WOHOOOO vilken press måste köpa nåt ännu bättre och onödigare till dig :D
ang nämd 2. fakk jo! jag har ju blivit kvinnlig!

men komigen, kom hit så går vi på sthlm filmfestival OCH bakar cupcakes. cupcakes

2007-11-14 @ 21:53:38
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0