62

idag som alla andra dagar har jag fått en diss över mitt internetspråk! eller mitt textspråk generellt. folk påpekar att jag är barnslig som använder slang & ord som kansk int finns osv. dom folken kan köra upp en påle i arsle för serious severus (*wannabe snape jämt & ständigt*) jag fick förmodligen bättre betyg än dom i svenska/engelska! det jag abso inte fattar & blir ASFÖRBANNAD över är hur folk värderar människor genom att kolla om dom skriver med stor eller liten bokstav! WHATS THE F DEEEAL!!!??? jag känner inte för att utstråla nått sorts prettosken jämt & ständigt varför känner dom det?? om det är nån som har prob över att jag tex blandar svensk engsk eller skriver med gemaner & förkortningar OSVVVVVV. asså. varför ska jag ändra mig för att skapa nån sorts vuxenbalans i deras liv? det värsta var typ när en kille som är två år yngre än mig & superemo började anklaga mig för att inte kunna föra en disskussion & vet ni vaffö? för att mina argument var klart mer övertygande än hans! men han hade penis & nån sorts "stolthet" så han kunde inte låta mig vinna utan istället började han klaga över gemaner & versaler. SHIIIT. den här killen går alltså IV!!! jag har haft mvg i typ allt som är baserat på att kunna skriva en text! nu är det JAG som låter som en elitist men är bitterfitta #1 atmoow & vill typ slå nån! varför är internetspråket så viktigt för folk? kan man int bara göra som man vill utan att folk ska säga WHAT ARE YOU LIKE 12? jag säger inte what are you like a brat bara för att dom skriver med stor bokstav i början & slutar med passande skiljetecken.

en annan sak som irriterar mig & gör me soul black är att en lärare/morsa idag under diskussionen om this is england påpekade ganska allvarligt att hon skulle då aaldrig låta honom behålla dom utsvängda byxorna som han blev mobbad för! hur kuunde man göra nått sånt! det första hon skulle göra var att köpa nya byxor! & hur kuuunde hon låta honom vara med sina kompisar? varför tvingade hon inte han att vara hemma så han kunde bli manodepp & tillslut få cfs som alla oss andra? förlåt men atmow I DONT LOVE ANYONE!!!

commentz
skrivet av: anna

uppdatera!

2007-11-28 @ 01:06:31
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: nya-nya!

Ja! Uppdatera! Var inte en sådan cliffhanger, wwwwweeeee neeeeedeth you!

2007-11-30 @ 15:33:52
skrivet av: dino

hahahha, ååååh

2007-11-30 @ 20:26:19
skrivet av: anna

ALLTSÅ NU BLIR JAG SUR PÅ RIKTIGT! UPPDATERA! eller ge mig länk till din nya blogg, för du brukar inte vara såhär seg!

2007-12-01 @ 16:25:09
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: anna

kom igen luder

2007-12-02 @ 20:30:34
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0