35

alltså min todolist mani är helt.. manisk! det ligger minst fem todolist på golvet (jämte skruvlådan, oh *hearties*) & fler öh ska det bli! (öh:ar pga den äckliga klyschmeningen). idag är jag lisa ungefär (belle&sebastian karaktär reds anm.) nivet but in the first moment of her waking up she knows shes losing it, yeah shes losing it. when the first cup of coffee (tea) tastes like washing up she knows shes losing it! dvs idag är en losing it dag för jag hade ställt telefonen på "flygplansl." dvs att snooza funkade inte därför låg jag kvar i sängen (som förövrigt typ stinker mens & äcklig hund (jag är då inte hunden asså riktig hund osv) + oduschad tonåring) & kved i ångest. borde dock inte sörja! allt kan bli bättre med todolist & nedräkningslistor! she doesnt speak to anyone till fouro'clock, she knows shes losing it!

commentz
skrivet av: muster

å varför har denna blogg hållits hemlig för mig så himmelens länge.. vill du inte ha mina superroliga komments eller ?:)?:)?

2007-10-01 @ 10:58:20
skrivet av: muster

älskar dig.. och dina kommentarer:)

2007-10-01 @ 11:05:07
skrivet av: anna

jag känner igen mig i att ligga och lukta

2007-10-02 @ 09:31:50
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0