38

idag läste jag igenom min blogg. lite dobby-hat (harry potter karaktär reds. anm.) över att mina todolist grejer från typ en månad sen fortfarande är kvar. dvs det som jag skrev på listan för en månad sen står på min nuvarande todolist också. det luktar spya i mitt rum. alternativt ouzo. ouzo & spya är ungefär samma sak. emma & spya är ungefär samma sak. läxor & spya är ungefär samma sak. varför är skola en enda stor ångestklump? hur tänker myndigheterna hur fungerar systemet vad är dealen? varför är inte jag skolminister? liksom, det är andra tider!!! läxor är så typ sjuttiotal! ellernått. om det ens behövdes då. varför ser inte en skoldag ut så att man går upp klockan åtta, börjar skolan klockan nio, chillar lite på morgonsamlingen typ går igenom lite grejer typ demokratiar sig skapar disskussioner osv, halv tio börjar lektion numbero 1 som hålls till halv tolv, man käkar förstaklassisk lunch. finns även en ätstörningshörna där småtjejer/killar peppar varann & äter typ fruktyougurt. har två lektioner till, går hem vid fem & BLIR LÄMNAD IFRED!!!

ska ej fortsätta att prata om min skolångest


ooh denna hemska huvudvärk *håller handen för pannan typ oh svimmar snart*!
magknipen magknipen! kan knappt stå pga ledvärk! muskelvärk?
(vad är det mer iprengubben sjunger?)

slutsats; det är synd om mig.
slutsats med moms; jag vill att folk ska tycka synd om mig

på tal om nått helt annat än ångest var anna här i helgen vilket såklart var superb förrutom den äckliga musiken jag fick betala 140 spänn att lyssna på! (okej okej ville här bara poängtera hur snål jag är. sällskapet var det inget fel på.) (tja alltså om man subtraherar bort alla utom anna) skulle väl kunna skriva nått kul om hur kul vi hade för sånt är ju kanske kul att läsa men är ingen kul person av mig klockan halv elva en söndagskväll så det kuliga får vänta.

commentz
skrivet av: anna

hahhahahaa
okej inget i inlägget var kul, skrattade åt liksom dig, helgen. det var en trevlig helg.
och jag har ju hittat källan till spylukten i ditt rum?

2007-10-08 @ 00:05:27
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0