40

jag hatar att det tar mer än ett dygn för mig att stressa ner efter en social kontakt! efter att anna varit här i helgen har jag bara velat gått i ide & träffat -47 personer. att endast ha kontakt med min mamma hade räckt! jag vill kunna orka vara med folk prata med folk intressera sig av vad dom sysslar med & hur dom mår men jag fattar ingenting av omgivningen! its all a blur! har kollat schemat för imorrn typ fem gånger men minns fortfarande inte vilka lektioner jag har. jag kan inte skriva simpla engelska ord, dvs kan inte ens svara på mail pga hjärnstillestånd! ska jag ta sju bussen imorrn? eller åtta? halv nio? jag har ingen aning fast jag kollat upp det typ tusen gånger den senaste timmen! jag har förmodligen en hjärntumör i minnesförrådet som är 5x5cm2! vill bara sitta på en sten & lyssna på felt - a wave crashed on rocks. alternativt ligga & krama gosedjur & se på house & inte fatta att jag lever.

commentz
skrivet av: Linn

gosh, jag har liknande...urges? behov, tendenser? efter glasgow kommer vi få lov att, vet inte, isolera oss & gå i ide? vi borde lägga upp en pakt om social begränsning?

2007-10-10 @ 13:27:58
skrivet av: emma

haha, ja verklien! ska vi ha vissa timmar på dygnet då vi rent ut sagt håller käften? haha.

2007-10-10 @ 13:56:08
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0