44

idag såg jag bondesökerfru kvinnan på ica. PÅ FUCKING ICA! borde inte vara stor grej då lissom hon alltid handlat på samma ica & jag med & jag förmodligen sett henne 78 ggr innan, fast omedvetet dårra! nu var det liksom en kändis på ica! hon såg ganska misärig ut. kan man skriva så? menar, är hon en såpass stor kändis så man kan snacka skit om henne, eller är det som att skriva skit om grannfrun? donno. hursom. jag ville peka & skrika till pappa DÄR STÅR BONDE SÖKER FRU TJEJEN & HON VERKAR JÄTTELEDSEN FICK HON INGE RAMBOKNULL AFTERALL?
men! jag höll det för mig själv! tänkte att lissom ska ej leka byfåne som ser en kändis & bah wooooow utan mer lissom ah vaddå hon är lika märkvärdig som mig eller bengt som står vid osten. det var helt sjukt vad det tog emot! som om jag hade världens största hemlis som jag bara ville skrika ut. i bilen hem var det nästan obehagligt konstigt hur mitt begär i att snacka skit lissom nästan tog över mig! men jag höll käften *så jävla stolt*. frågan är hur länge jag kommer hålla detta hum.

note to self; ska sluta snacka skit helt&hållet, typ som ett projekt!

commentz
skrivet av: anna

oj oj oj! sluta helt och hållet :O
ps, jag tycker du borde gått fram och frågat om autograf!!!

2007-10-14 @ 00:15:21
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: emelie

hahaha va kul!

2007-10-14 @ 18:09:37
hemsid@: http://msguldlock.tjejsajten.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0