47

vore det inte kul om muf gjorde en film som hette "dom kallar oss muf" sen fick man vara med & se vad dom gjorde om dagarna närrom loda omkring osv! ett annat kul filmprojekt skulle vara om jag spelade in filmen "sofie - som om inte jag fanns". stunnin bilder på när jag har gaffeln i hennes ansikte while im eating (blandar svenskengelska så att anna ska bli riktigt nöjd) för att jag inte märker att hon är där, typ.

roligaste den här timmen; håller på & översätter en jobbansökan till min mors kusin på förtio bast till engelska. på slutet har han iaf kluddat ner en eng. mening som lyder "best reagards". kul att han söker jobb i glasgow men kan i princip bara prata svensson engelska. menar, usa är en sak, där hör man oftast vad folk säger. men skottland? total blast! men klagar ej. om han bosätter sig där, är jag mer än villig att komma & besöka honom (alternativt bo där? tror inte han kan laga mat så jag har kanske en chans).

på tal om det; glasgow om 10 dagar! yaay!

commentz
skrivet av: anna

hahhaa ja mer tvåspråkiga sms!
shit 10 dagar, thats nuttin

2007-10-17 @ 23:38:42
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: emma

multikulturell for life! :D

2007-10-18 @ 10:07:54
skrivet av: sofie

haha.. sofie - som om inte jag fanns.
jag hoppar av.

2007-10-20 @ 16:42:02
hemsid@: http://sagolikaste.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0