49

har i särklass bästa manuset till kobra filmen (uppgift på multimedia döh) vi ska göra. ändå är pers kommentar till mig; tror du verklien du kommer hinna göra allt det där på en minut. jag bah fock of and die! en minut är faktiskt jäävligt långt ok ok ok. (tilläggas ska att han till andra skrattade lite & sa oh jättebra. varför hatar folk mig? tar jag för mycket plats ELLÖÖR???!?!??!?!?!) spelar ingen roll. vi kom vidare till final i dokumentärsfilmstävlingen. antingen etta eller tvåa. jag är nöjd! blir förmodlien en andra plats då den andra dokumentärfilmen gjordes av människor med penisar & alla vet ju att dom är bättre på allt som har med teknik att göra 
(-_________________________-)  varken dessy bessy eller mlina är här idag. döden. 

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0