18

since alla mina lillebrors kompisar har skaffat tonårspoppoesi bloggar har jag känt en viss avsmak. since alla bloggar jag numera läser är de som maniskt skriver om bitterhet har jag känt en viss avsmak. till mitt försök till att skapa såpbubbletuggummi-blogg dårra. det var nog inget försök. men jag är sjuk, på en skala 1-10 så kanske 6,7!
vilket är tillräckligt för att säga dumma saker & kunna ursäkta sig med att man är -sjuk-.

oh jag känner att en lista är på gång (som min alldeles egen pussy (alltså nej för i helvete jag har inte döpt min fitta & även om jag skulle ha gjort det så pratar den absolut inte (& om den skulle gjort det skulle den inte pratat om listor)) sa en gång i tiden i tövädersköket framför det stulna bredbandet & sirapskakorna)

+
nio dagar tills födelsedag
fat tulips!!
jag ser snygg ut när mina ögon är uppsvullna pga 14 timmars sömn per dygn
fruits basket!!
fleecefiltar

-
min lack of disciplin
dvs engelskaläxan
dvs alla mögliga frukter / temuggar / juiceglas / ölburkar i mitt rum
dvs högarna på golvet som osar ångest
dvs min högst otvättade kropp
dvs obeställda glasgow biljetter (som höjts med 240 spänn cirkus)
dvs (här blockas min hjärna av vem som ska vara tillsammans med vem i fruits basket. oh dessa intellektuella tankar som driver mig igenom vardagen)

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0