24

put_me_back_together_!

jävla fittliv.

jag är så jävla odisciplinerad & typ vad säger man, värdelös! det ÄR inte tanken som räknas, det är handlingarna, det är det enda som är säkert (säger pippi). (asså hon säger det är det enda som är säkert, förmodligen inte att det är handlingarna som räknas men vad i, man behöver inte vara så himla noga jämt) nej, man behöver inte vara så himla noga jämt men det vore ju KUL om man för en gångsskull eller nångångsskull kanske jag ska säga kan LYCKAS med nått. vad kräver jag liksom. förväntar mig inte ett stipendium på 10000 pga min "talang" men det vore ju KUL om man kunde bli uppskattad! remembered for your art liksom! well screw allt, mest mig! loneliness is art! hörde ni det? ensamheten är den största konstformen som finns! varför är det ingen som uppskattar min konst? varför är det btw ingen som skriver in sisådår en afyra med varför dom tycker om mig till mig? (adressen är; [email protected]) (ps går bra att typ skriva att jag har fin tröja ellernått sånt. allt godtages.)

kanske borde skriva ner en såndär lista typ "10 orsaker att älska mig" för att få upp självförtroendet .
haha det lär ju funka. kan se min lista framför mig;
1, golden retriver hår (i vissa ljus, i vissa shampoon, vissa dagar, om du inte känner så noga & tittar så närma)
sen vettefan.

funderar på att spetsa diverse vätskor imorgon pårren kallade "friluftsdagen" VADDÅ FRI? jag ska gå vilse med mitt spritkök, koka 3 påsar nudlar, dricka spetsad oboy & få urininfektion. great.

commentz
skrivet av: anna

hhahahahhahaha alltså du får mig alltid att skratta. och jag vet att det alltid är med flit, att du skämtar till det bara för mig. spetsa oboyen emma, fast ta inte allt, måste spara till parken.
jag orkar inte skicka mail. jag sänder lite tycka om strålar du kommer känna dom klockan fem i någon konstig dröm. ska nog köpa lite presenter till dig imorgon FÖR JAG TYCKER OM DIG SÅ MYCKET
ps, jag är tillbaka i mina vanliga dygnsrytmer.

2007-09-19 @ 03:39:27
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: iva

2. du är nu 'äldre' :D handsome stranger, thats you!!! "seriously, wot does hermione see in that krum?" "hes older, i suppose" "but hes a grumpy git, inni!!!" "bit grumpy, yeah" eller nåt i den stilen..
3. youre not just any old grumpy git!!!

2007-09-20 @ 23:55:19
hemsid@: http://en.wikipedia.org/wiki/Iva

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0