25

oh the alcoholic afternoons when we sat in your rooms they meant more to me than any, than any living thing on earth. they had more worth than any living thing on earth. on earth on earth oh.

*lyssnar på smiths en fredagkväll fast jag är bjuden på -fest-. gah this indie-youth of mine!* (lyssnar igenklien inte alls på smiths. bara fåtal gånger då jag känner för att lyssna på låtar med fina titlar. cause serri, det är titlarna jag vill åt. jag söker på slsk sen tar jag nån klyshig & fin titel & trycker på download this file. skulle vara så otroligt pinsamt (gosh ännu mer indie-youth) om jag skulle bli hängivet smithsfan vid en ålder av arton vårar (yep thats right fyllde år igår!). folk skulle typ "ehe redan?" & om dom inte skulle säga så dvs typ lyssnat på smiths lika lite som jag skulle jag tyckarrom var pretty ointressanta (indie-elitism).)

addictions atm;

- brustabletter (oh gulsot here i coome. är så lycklig med mina brustabletter! oh måste ta en GENAST *letar i fickan*)
- akvarie (bästa artonårspresenten ever. hobby-liv here i coome! kommer bli SÅ lycklig  med mina friskar. ska typ fixa temafester n stuff förrom!)


irritations objekt atm;

- "myshösten" snälla amelia & resten av sveriges magasin eller låt oss säga resten av messverige, lägg ner! "det skönaste med hösten är att man kan kurra ihop sig under en filt & en varm kopp te & se på mysig film" yeah right! era jobb har precis börjat & era barn ska ha utvecklingssamtal & du får urininfektion fast du har "höstfärgade" strumpbyxor & du blir så sjuuukt deprimerad för ALLA ANDRA verkar ha det så himla bra & alla har någon att "höstmysa" med & du har INGEN. du (vem pratar jag med?) har inte tid att kurra ihop dig ok ok ok ok?

vivid and in your prime, you will leave me behind!

commentz
skrivet av: anna

du pratar med mig haha!
och det är sant jag har ingen att kura ihop mig med ok ok ok!

2007-09-22 @ 18:34:07
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: Anonym

hahahahah bitterfitta!

2007-09-26 @ 09:50:26
hemsid@: http://fridac.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0