27

"welcome to the fascinating world of fish keeping, one of very few hobbies that offers you so much variation, and the possibility to create your own individual designs.... we wish you hours of fun with your new hobby"

böh, they got that right! flera timmar kommer jag få syssla med den här glasburken! dont get me wrong, har knappast tröttnat än! men ni ahanar inte hur mycket grejs som behövs fixas INNAN jag kan släppa ner mina nya firrar! tänkte liksom fylla det idag men det turned out to be a BIG no no. det blir shoppin på måndag! massa plantor & massa kulor & massa fina grejs! får skriva shoppinlista (weho min ekonomi går under pga akvarium-hobby)! en sån där öh rot & lite stenar & kanske nått skepp! eller vad meeer. liksom finns så mycket jag dör! & ändå har jag inte såhåå stort. såg på nån video där dom sa att man inte fick ha too much för då finns det ingen plats förrom att simma! aja. det fixar sig. dom kommer passa i mitt rum som fisken i vattnet (okej ignorera försöket till skämt därra).

idag ska jag tvinga mig själv att;
- göra engelska kompendium

japp! nathin more! inte för att jag kommer göra kompediumet heller. okej ny lista!

idag ska jag tvinga mig själv att;

- inte äta mer tårta
- inte ta för mycket creme freiche på tacosen
- inte stanna uppe för länge & kolla på sitcoms
- inte äta typ chips eller nått annat pappa köper för att vara snäll

commentz
skrivet av: anna

ååh du är så söt!
"inte ta förmycket creme fraiche på tacosen" hhahha

2007-09-22 @ 18:37:36
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: Anonym

ååh jag säger som anna!!
men jag tycker mest att pappa rogga är söt som "för-att-visa-hur-mycket-jag-älskar-dig-men-inte-riktigt-vet-nåt-bättre-sätt-än-duvet-typ-köpa-en-chipspåse-med-din-favvosmak-osv-osv" var det allra bästa...
varför är våra pappor så lika. för några år sen fick jag en brandgul (för liten) tröja med paljetter på, som pappa hade köpt för hela 200 kr på typ mejk, och jag hatade den BIG TIME, men bara för att den var från pappa och pappa är pappa (du vet) så hade jag den på mig... det var terrible!
puss puss hej då

2007-09-26 @ 09:42:20
hemsid@: http://fridac.blogg.se
skrivet av: nadja

haha, åh! du borde göra ett altare i akvariumet. alltså, ett altare med massa bilder på dig osv så fiskarna kan avguda dig.

2007-10-14 @ 20:42:01
hemsid@: http://hemmaborta.blogspot.com/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0