29

vet ni hur mycket en akvariepump låter? well ASMYCKET! jag kommer bli tvungen att lyssna på ljudbok i stereon varje kväll framöver.

idag har jag ett stort självhatningsmoln över mig som gör mig inkapabel att skriva nått vettigt så bör sluta genast.
ps, det är en växt i akvariumet som liksom flöt upp & nu ligger den vid ytan & flyter & jag orkar inte gräva ner den. min fråga är nu, klarar sig en växt att leva som flytande? liksom, den får ju vatten & så!
ps2, kan inte icamaxi rea ut lite självdisciplin? jävla åttiotalister! (asså, konsumenterna, inte icamaxi)
ps3, jämt när jag ska skriva x så skriver jag z & får sudda.)
ps4, linzo nämnde nån mån-dag i kina typ. så därför har jag moon-tema i winamp! kalas!

här är låtlistan; (för alla superintresserade menar jag!)

bear quartet - moon with a beard (inte så värst bra så hoppar över den)
belle and sebastian - waiting for the moon to rise (inte så värst bra så hoppar över den)
cats miaow - shoot the moon (har aldrig varit en favvis så hoppar över den ganska ofta)
david bowie - moonage daydream (okej kanske ska erkänna att jag aldrig varit nån WOW BOWIE fan så, hoppar över)
field mice - missing the moon (asså knappast deras bästa. bara jobbig att lyssna på. hoppelihopp)
magnetic fields - the dreaming moon (lite småmysig, men min är sönder så den slutar vid halva låten så ingen ide att lyssna pårren)
magnetic fields - save a secret for the moon (ligger inte på top hundra magnetic låtar ens, PASS)
magnetic fields - you and me and the moon (ah, vilken klassiker! lyssna!)

älska tema-listor, truly!!

commentz
skrivet av: Anonym

älska pemm truly!!!
PS1: fick du mitt finfina kort??

2007-09-26 @ 09:36:25
hemsid@: http://fridac.blogg.se
skrivet av: Anonym

älska pemm truly!!!
PS1: fick du mitt finfina kort??

2007-09-26 @ 09:37:02
hemsid@: http://fridac.blogg.se
skrivet av: Ohyes

Du har hets, KVINNA!

2007-09-26 @ 19:51:59
hemsid@: http://imgonnascrewyougently.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0