>there's a child in you, it's like you're five years old<

image80

vi har fått en ny valp. hon heter lovis & känns som en nalle.

image81

känner mig lite lagom förstörd & åker till sjukstugan.
läkaren kommer en halvtimme för sent kanske mer. under den halvtimmen hinner jag föra en seriös diskussion med mig själv angående risken att bli påkommen med att onanera inne i det där. sjukhus rummet. asså bara för att hämnas, för man låter inte folk vänta! fast jag förlåter honom för han luktar rök & är så anti-läkare man kan bli. han smeker min kind. beröring måste komma när det inte finns några andra utvägar annars vill jag inte vara med. jag tänker att han gärna får lägga in mig så kan jag kanske självmant gå in i koma tills 2009. han säger att jag pluggar fel linje & att jag inte kommer bli någonting när jag blir stor. jag säger det är okej det är okej bara du lägger in mig i en kuvös! nej okej det säger jag inte men han säger så iallafall & jag fnissar för jag glömde försvarsreflexerna hemma. vi kollar på lite bilder med mitt fula ansikte på sen klickar han lite på datan & ser proffsig ut fast han vet inte när han slutar eller börjar jobbet.

sjuksköterskan började i vänstra armvecket & stack in typ en sån här tjock nål : o . tänkte på hästar. hon bah; eh den slapp undan.. vi får försöka på andra armen iställe. sticker & bah eh hittar ingen... är det okej om vi prövar sticka in i handleden ist? man bah ehehehe, vaa asså varrå. ofc lissom. hon bah; det kanske gör lite ondare.. jag bah hörru durru högutbildade människa. försök vara arton med social inkompetens & oförmågan att ta någon som helst ställning förrut fosterställning så kan vi prata smärta. hon bah; oh man blir så glad av din klänning! liksom färgklick i det stora mörka! man bah; kommer jag aldrig ha nån som sitter brevid & tänker på hästar med mig? dömd att bli pickad på av akademiker, helt ensam?

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0