iufdolvjcknöoaKEGJADÅÄPVISJCXÖLKMEFD

jag hatar ordet klåda & jag hatar klåda.
ingen i hela världen förstår sig på hur jobbigt det är (möjligtvis desire om hon har sånt) (& mamma) tror jag.
tror jag = klådad bidrar till bitterhet & känslan av att gud el. övrig maktperson dömt en till evig utfrysning av resten av världen som inte förstår ett skit av hur jag känner & tycker. vilket kanske inte är sant, men jag har inte så ofta rätt i saker & ting.

så för er som inte vet hur klåda känns:
tänk er ett myggbett.

mm oj joppit tänker ni men sen tänker ni er ett myggbett på varje mm av hudytan, på hela fucking kuk kroppen!
lägg till ständigt magsjuke syndrom & kass självkänsla.
kass självkänsla = vill dö.
vill dö = alltså jag har inget som helst problem med mig som person (det här kan man ju tolka hur man vill. man = även jag), anser mig vara bättre än de flesta osv. vill INTE dö. men! att va instängd i en ofunktionell kropp som bara bidrar till problem & äter upp min hjärna långsamt är outhärdligt!
vill döda min kropp ok!!! sen leva som voldemort kanske i några år tills jag åter igen får kontakt med min stora fan skara & återuppstår som kristus själv. fan skara = obefintlig. måste alltså leva instängd i en sjuk kropp tills jag hittar fans som är beredda att vänta massa år på att jag ska uppstå & återigen bli deras ledare. hur gjorde jesus? jag bara undrar. allt skulle va lättare om jag föddes i ett stall & min mamma va oskuld.

commentz
skrivet av: nea

alltså voldemort jag tänker alltid på vilka ställen jag skulle gömma min själ på om jag hade delat den. innuti en jättehavssköldpadda som lever i 400 år (obs det är sant), i en bortglömd vinyl i en stor stor skivaffär som luktar hamsterkiss och som går i generationer i familjen som äger den, i källarn i ett k-märkt hus osv. fast man kommer aldrig på det ultimata.

2008-08-31 @ 14:00:56
hemsid@: http://tonythepony.blogg.se/
skrivet av: Desiré

Klåda? Ska vi snacka klåda?

KLÅDA ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS! Som att man typ vill dra med rivjärnet eller slipmaskinen ÖVER-ALLT!

2008-08-31 @ 18:47:54
hemsid@: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
skrivet av: iva

hallå varför frågar du jesus, jag kan receptet..

1 dl blood of the enemy

1 st bone of the father (behöver inte vara din pappa, det kan va typ symboliskt.. nån landsfader kanske eller rockens fader eller så)

en bit flesh of the FAN

så mycket snake venom du kan få tag på

men sen måste du ha nån som kan röra ihop det åt dig. var ju det som var voldes problem också. men jag kan fixa det!

2008-09-01 @ 02:27:01
skrivet av: ecce

i den sjätte månaden blev ängeln Gabriel sänd från Gud till en ung flicka. ängeln sa "du ska bli havande och föda en son, och du ska ge honom namnet jesus, för jag lovar dig att det kommer vara namnets mode år 2000".



maria svarade "hur skall detta ske? jag har ju aldrig haft någon man."

ängeln berättade då att helig ande skulle komma över henne och trots att hon var oskuld och aldrig legat med en man skulle hon nu bli gravid.



maria kanske aldrig legat, men hon har fått en helig andes sperma över hela sig. det kanske t.o.m. lutar gott.

2008-09-01 @ 21:45:50
skrivet av: emma

jag har haft skabb

2008-09-27 @ 01:39:05
hemsid@: http://breathaway.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0