vakna med ulli nulla

ser att solen är ute minsann. bäst att ta en treo för att lindra smärtan av 1 solen i sig 2 människors beteende som framkallas automatiskt av solsken 3 lyfte en skrivmaskin igår & har jävligt ont ok.

& nu sjunger n. young om sin hund!!!! ska också skriva kärlekslåtar till min hund när(om) jag blir stor.

på tal om hundar längtar jag till helgen då jag & min gamla hederliga far (ja, en äldre modell men han får hänga med några år till! *försöker vara vitsig fast det igenklien inte är min grej, alls*) far norrut, mitt i skogen kanske *hoppaaaaaaz*, vi ska lyssna på blandskivor sen kolla stanna nånstans & kolla på massa polarhundar! hur fint som helst & jag ska testa att styra sån där släde som hundar drar! mitt framtida liv som eskimo, oh! (lägg märke till rimmet / försöket att vara vitsig återigen)

visste du(pratar med massan, alas!) att det finns en vetenskaplig undersökning (typ, allt är relativit) att svenskar är så rädda för att särskriva att dom ofta lägger ihop ord som SKA särskrivas istället? asså sjuktmycket? jag känner mig träffad O:

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0