2008 herrå

vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
inga jag kommer ihåg nu, så ja, inga

höll du några av dina nyårslöften?
högst troligt; nej

blev någon av dina vänner förälder i år?
njeaej

dog någon som stod dig nära?
njeaej

vilka länder besökte du?
uk

är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
pengar gör dig (mer) lycklig

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
mjölkade kossa

vad var din största framgång 2008?
att resa ensam & inte tappa nån grej

största misstaget?
tro att depp fortfarande måste ingå i min vardag

har du varit sjuk eller skadat dig?
inte varit så sjuk / massa blåmärken på knäna

bästa köpet?
massa biljetter & brilliant corners - why do you have to go out with him ep

vad spenderade du mest pengar på?
trott eller ej - presenter (& ja resor då)

gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa massa! glasgow & london tex

vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
i wont have to think about you, the rest, do you know & 1991, typ

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare

vad önskar du att du gjort mer?
jobbat

vad önskar du att du gjort mindre?
dramaqueen:at

hur tillbringade du julen?
ätandes massa & dra dåliga skämt

blev du kär i år?
i massa!

favoritprogram på tv?
(tv = data) THE MIGHTY BOOOOOOSH, the IT crowd, flight of the conchords,

bästa boken du läste i år?
allt & hotel world

största musikaliska upptäckten?
äsch jag lyssnar på samma! kanske hydroplane!

vad gjorde du på din födelsedag 2008?
åt mat!

finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
mer pengar & om jag tog studenten i år istället för 2009

hur skulle du beskriva din stil år 2008?
"orkar inte" blandat med klänningar

de bästa nya människorna du träffade?
christos & joseph

årets besvikelse?
att det inte regna i uk (så mycke som jag ville)

commentz
skrivet av: Desiré

Aaaw, jag la ju ut den för dig, förstår du väl!



Jag råkade läsa svaret först, men jag skulle nog svarat att Hitler är en klämig kile!

2009-01-11 @ 00:46:02
hemsid@: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0