108

aej fyfan. nu orkar jag inget mer. misäär. lista på saker som får en att planera sin egen begravning:

- marängen vägrar att ställa sig upp! dvs kommer aldrig ha eget cafe eller vara ensamstående hemmafru. iaf inte en bra sådan. min karriär är över.
- tröstäter min misär med pure cupcake smet. äter med matsked som om det vore fil. fast jag haaaatar att äta smet när man bakar / andra som äter smet när jag/dom bakar. självplågeri i tell ya.
- hela mitt så kallade huvud"hår" är numera i en stor typ hårboll. stavas boll med två l? aja.
- hela min så kallade hårbotten har samlat på sig nån vitaminbrist eller något & det dröjer förmodligen inte länge nu innan jag tappar alltsammans. vitaminbrist innebär stora typ böldeksem över hela huvudet som klias värre än loppor (har aldrig haft loppor men kan tänka mig!!) det har även spridit sig i nacken & på halsen. typ som bett! nätdoktorn? hjälp?!!!
- hjälper ju inte med att jag har klåda på övriga kroppen också.
- jag luktar svett för första gången på åratal (om man inte räknar med helg & lovdagar för asså. jag brukar faktiskt inte lukta svett! brukar ta upp emot 3 dagar utan deo innan det verklien börjar lukta)(anledningen till svettlukt är klimateriet plus att jag inte hittar min deo i mitt rum)
- har börjat lukta massa andra saker också men det är ett kapitel för sig.
- har sån liten fritid att jag klippte naglarna vid bussen i morse.
- min mage har varit uppsvälld & förstoppad hela veckan. major magsårs prob i tell you!
- jag hatar allt & alla vilket inte är så attraktivt.
- ah just ja nån har hackat min msn.

nu kommer smet magvärken. hejdå världen hej magsjuka.

uppdatering 1,2min senare:
asså nej nu grinar jag på riktigt!!! när jag skrev att nån hackat min msn mena jag ju bara att det var nån som logga in på min msn från en annan dator kanske typ pappa eller lillebror som råkat men nu kommer jag inte ens in på min hotmail för nån har ändrat lösen & detta är DÖDEN för min mail är typ. allt jag har!!! nej men serri. först externa hårddisken. sen detta. varför blir jag inte påkörd med detsamma?



ps överlever såklart efter påkörningen. min tremänning som blev påkörd fick typ. ah över 100000. skulle inte va så fel.

commentz
skrivet av: anna

men ååh tröstar med massa perfekta cupcakes. (i wish)
puss!

2008-02-28 @ 22:48:33
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0