99

surely i must be from outer space. surely my home lies in another galaxy far far away.

mätt (vitchoklad/tranbär kaka är icas bästa påfynd must say!) (adda kaffe och jag somnar till stephen fry) & migränig. dagens dilemma har ungefär sett ut såhär: har jag en mattermos? om jag har; vad ska jag fylla den med? om jag inte har; hur får jag tag på en? kanske pappa har? om han har; hur kommer jag hem till pappa? osv. högst obetydligt but all the same. nu vill jag lyssna på girl groupes fast girl groupes inte har något med mitt liv att göra egentligen. titlar som "happy, thats me!" "baby, thats me!", "i adore him", "i have a boyfriend", "when youre young and in love", "trouble with boys", "looking for a boy", "when the boys happy the girls happy too" asså okej jag slutar nu, tror jag fått fram poängen ändå.

uppdatering 00:13:

gah. varför låter jag mig själv sova i fyra timmar när jag behöver nio? jag har ingen självdisciplin & det kommer bli min död nån dag. får allergiska utslag av datorn nu (jag skojar inte). lyssnar på marine girls & känner mig bitter. some boys think they're really it dont wanna talk to you cause all they wanna do is impress. har ingen som helst lust att lyssna på girlgroupes längre.

commentz
skrivet av: anna

finns det inte kurser som lär ut självdisciplin? vi kunde gå tillsammans
:(

2008-02-05 @ 23:07:17
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0