82

image59

shes my strawberry story! shes my caroline! youre my beautiful one! på tal om strawberry story. jag kan int fatta att det är hayley som sjunger caroline liksom samma hayley som turnerar nu! hon låter så liiiten. så attagirl så. vettne! nuvarande (hehe nuvarande?) hayley är ju mer. liksom. vettne! annat format kanske. well well folk förändras bör int böka i det. bökar i nått annat! köp dom här till mig; tröja1 & tröja2. bra tack puss hej! nej men okej. imorrn ska jag & mutti till falun. jag ska försöka hitta nått fint till mormor & nått fint till mig! jag vill ha en jättefin kjol på åhlens & en klänning på myrorna sen kanske jag vill färga håret igen. vettne! får se. har abso inga pengar så lite obra av mig att köpa saker. har ju iju en trisslott här, vinst & allt, 25kr. inte illa pinkat inte illa pinkat! funderar starkt på att sälja massa grejer nu. (har hitills kommit på en sak jag vill skiljas ifrån. alltid något!) (eller just ja! 2! lillebrors julklapp till mig också. endast pga felköp från honom int för jag int gilladen ok!) justja! fiskaffären! imorrn! ohyzzz. vill köpa; svart grus, annan bakgrund (eller nej målar en själv. fast kul att se typ. en krit-målad bakgrund hum..), meer växter & & fler fiskar! några färgglada! med plutmun! jag älskar dom med plutmun. & färg! för nu har jag bara 2st med färg alla andra är svarta, vilket iju också är en färg men liksom. ah. pastellfärger! vill jag ha. serri måste städa akvariet. hatar ni mig om jag säger att på vissa ställen finns det mögel? well dont! tror det är högst vanligt. me hope!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0