83

här sitter jag & lyssnar på emo. jag känner stora eksem på kinderna men orkar inte kolla i spegeln & få viljadö-attack. jag har andas med munnen hela dan pga täppt i näsan. jag hatar att andas genom munnen! folk som andas genom munnen ser så korkade ut, som om dom inte tänker alls på hur dom uppför sig. eller okej jag gillar folk som andas genom i munnen om dom ser intressanta ut. men jag tror inte jag ser vidare intressant ut så jag väljer oftast att inte andas genom munnen. man ser dum ut också. dum i huvudet. har kommit på att min favvofisk alltime är guldfiskar! kanske lite tråkigt men finns huur många guldfisksorter som helst. jag har tre liksom! dessutom gillar jag hur dom är sega & alla verkar ha personlighet (eh) typ! min telescopeguldfisk är supersöt för ibland om han typ int fått mat på över 12h blir han superdepp & ligger nere på botten & ser verklien ut att lida av livet. nästa guldfisk jag vill ha är en bubble eye (googla). hur fina som helst. fast finns int hos lokala affären tror jag. längtar fö till frukost.

commentz
skrivet av: andreas

Vet du, du har en bubble eye redan. Iallafall, jag gillar shubunkin(gar) mest. De är som koifiskar, fast i guldfiskform, mina föräldrar har sådana i sina dammar på tomten, massa fina är dom! Titta titta!

http://www.zierfischforum.at/bilder/aquadatenbank/shubunkin_trio.jpg

2008-01-05 @ 16:07:12
skrivet av: topei

i have my blog now :D i used one of your shots the one with birds on the traffic light post i think. I'll take it off once i get my own shot. sorry, the photo of yours is so very cute. :D

2008-01-10 @ 07:22:38
hemsid@: http://topeitopei.blogspot.com/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0