85

idag såg jag finaste dokumentären om celtic/rangers som en viss wise lad skickat mig på posten! oh glasgow. oh  betongen. oh hejdå swe!! så fort som möjligt that izzz.

slutar drömma mig bort & fortsätter vara smått asirriterad på människor. ska nångång fortsätta på romanen "saker du skulle sagt men inte ens tänkte på". handlar självfallet om fenomenet säga fel sak vid fel tillfälle!!! ibland önskar man att en var världshärskare slash regissör & varje samtal skulle vara perfekt manusförfattat. jag skulle bli lycklig! ...
nej men okej jag är inte en sån heartless swine som jag låter. jag fattar bara inte varför folk liksom kan, på något sätt, fatta själv, att själva övergången från ett samtalsämne till ett annat inte alltid är så passande! att folk inte inser vinkar. nu framstår jag som textpretto vilket jag i tidigare inlägg faktiskt uttryckt mitt hat jämtemot! HAHA. äsch jag lägger ner. sammanfattning: jag hatar mänskligheten. TRYING HARD NOT TO PLEASE ANYONE ALL THE TIME : BEING A REBEL'S FINE!!!!!!!

andra saker som irriterar mig

ett: att fil torkar så fort i en tallrik dvs supersvårt att diska
två: att min dator endast kan hållas igång typ en timme i taget & endast ha i gång högst två program samtidigt
tre: att jag vill gå & lägga mig klockan åtta
fyra: att jag inte vet om jag vill ha nått film-jobb eller ej. ibland är jag superpepp, ibland är jag palla orka ska bli snape typ gömma mig i svart hus med böcker som väggar.
fem: att jag nästan längtar till sommaren. helt sjukt olikt mig. längtar mest för jag är inte kommer spendera den här. har jag bestämt.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0