86

internet har aldrig varit tråkigare. jag läser fem böcker om dagen. idag läste jag bla om det finaste kapitlet i belle and sebastian boken. den där dom ingående berättar om im waking up to us & hur stu & bell bara oh. tragi. finare än romeo & julia. sen när stuart bjuder upp japanska fans upp till hans kyrka för en cuppa tea för dom rest så långt osv. har även skrivit brödrecept, läst the fellowship, läst klumpigheten (jag väljer att inte kommentera), skrivit bokanalys på drömfakulteten, ringt tandvården, varit på biblo, ätit nudlar, ritat med tusch, planerat att gå ut & gå, skippat att gå ut & gå. anledningen dåliga väderlag vinner oftast. nu ska jag skriva brev & vykort & läsa mer i fellowship & lyssna på waking up to us & hitta något som upprör mig så jag kan skriva en vettig insändare. kanske ska jag duscha också.  men oh älska smuts!!! andra älskvärda ting: klistermärken! tänker oavbrutet på klistermärken.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0