90

i allra sista kukminuten byter jag kjolen mot byxa & kofta mot hoodie. har emma blivit byxatjej igen? who knoows. gillar det int. men känner mig mer naken i kjol? haha jag känner mig aldrig naken för har alltid överflödigt med kläder på mig. men ändå! allmän klädångest? ja! varför oh varför har inte sverige skolkostym? & varför oh varför kan man inte ha samma kläder hela veckan i swe utan att bli kallad för äckel? böhu ska aldrig kalla nån som har samma kläder hela tiden för äckel nå mer. förstår den till 100!

ps hata lillebror som lånat min favvi hoddie så den nu 1 stinker 2 fått en taskig indiehållnings stil. dvs går upp där bak medan fickorna hänger ner. fuck you lillebror dö!

commentz
skrivet av: ecce

eeeeeeeh. 1. den luktade äckligt då jag haderen.
2. jag hade den en dag! och jag har inte använt fickorna, nej. fu syster, men lev! PUSS

2008-01-21 @ 16:33:52
skrivet av: anna

hhahahaa
söto!

2008-01-21 @ 19:26:28
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0