111

idag gjorde jag ett omotiverat prov (som fick följderna därefter men who cares really) samt grinat ganska mycket över datakillarna som inte kunde fixa min hårddisk. förutom att jag förlorar typ 2000 så förlorar jag mitt liv men aja. går ju att starta på nytt, sånt har man sett på teve. vissa grejer var ju, ok, skitgrejer. typ alla 2005 popband som jag aldrig lyssnade på. vissa grejer var från grekland; & jag hatar grekisk pop! spelar ingen roll vad typ. cloudberry säger. funderar på att köpa ny data osså (läs: tvinga pappa köpa ny data) när man ändå är i svängarna. inget funkar ändå, nothing ever happens. fatta tiden jag kommer spenderar på slsk & tweetrackern! aja nog om popreferenser & popsörjan. jag köpte nya skor i idag! & nu ska jag sy lite. sen ska jag borsta håret & duscha & kolla på barnfilm.

image69

commentz
skrivet av: Emelina

Jag tycker fan synd om dig alltså!

2008-03-14 @ 14:15:05
hemsid@: http://monkeyboobie.tjejsajten.se
skrivet av: ullabellaproffsullis

Bilden är helt underbar emmis.. vilken skärpa och vilket djup. jag är så imponerad så jag måste gå hem från jobbet redan nu två timmar för tidigt och vila lite :) puss

2008-04-04 @ 14:02:15

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0