120

olidligt utmattad. det har varit en sån tuff dag. drack oboy till frukost likt de 4 föregående dagarna (mamma har snott vattenkokaren till nån.. hundtävling & jag tycker koka vatten på spisen känns för medeltid. menar. jag är en up-to-date människa!) fast jag verkligen avskyr oboy. fattar inte hur någon kan gilla oboy. lika oförståligt som som som när folk har sex med djur! typ. eller okej djur är ju fluffiga & mysiga, men oboy? okej gick för långt. hur som helst. dammsög, diskade, kollade på 3 avsnitt gossip girl, stekte några potatisar, åt potatisar, planlöst vandrade omkring i huset, gick på promenad med hund, kollade på supersize me medan jag åt big mac (blev inte äcklad, något måste vara fel på mig), kollade på mer gossip girl (nu är avsnitten slut & jag fattar inte vad jag ska göra resten av lovet.........), skrev lite arbetsansökningar, drack en liter mjölk (eller okej spillde ut 4dl på tröjan). sen tja. inte så mycket mer. pratade tvserier med lillebror. jag måste börja se något nytt. MEN VAD HAR NI NÅGRA FÖRSLAG ELLER? jag vill se tvserier som inte är b!!!! som håller ett visst mått. jag älskar sitcoms men det är inte så att jag skulle ladda ner en sitcom. man grinar aldrig till en sitcom, nästan (bara arab strap som gör det till the simpsons) aldrig. OCH JAG VILL GRINA. hum eller väntaaa. kanske finns det en pantertanter dvdbox man kan ladda ner? för det skulle iju vara det ultimata. oh teveserier. nu ska jag lyssna på mighty boosh - killaroo bara för det.

commentz
skrivet av: ullabella

fan emmis.. tyckte mig se en typ 40+ bild i din blogg.. eller ja minst en iv arje fall.. det va nån gul freestyle.. någon bild din mamma tagit eller någon annan gammal i din omgivning??
puss hej

2008-03-25 @ 13:53:00
skrivet av: Robert från Boxer

Jag vet inte om man gråter sig till vätskebrist men Weeds och It's always sunny in Philadelphia är klara höjdare när det gäller tv-serier.
*tummen upp*

2008-03-25 @ 20:47:51
skrivet av: Robert från Boxer

Jag vet inte om man gråter sig till vätskebrist men Weeds och It's always sunny in Philadelphia är klara höjdare när det gäller tv-serier.
*tummen upp*

2008-03-25 @ 20:48:33
skrivet av: emma

ulla: vad tycker du om kakbilden? den är till dig!
sen är deffo den gula freestylen en 40+ bild, med anledning till att den fanns på din tid.

robert från boxer: weeds, just det. har tänkt på den.

2008-03-26 @ 08:54:59
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se
skrivet av: anna

men emma hur många gånger (en tror jag iaf) har jag inte sagt att du ska kolla på skins????
det är säsong två nu, så du har massa catching up du kan ägna dig åt. och du älskar britter. bara börja kolla! (ITS MY FAVOURITE)

2008-03-28 @ 01:32:27
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0