122

jag är så himla supertrött också. & jag älskar nya ztv & deras b-program. jag kollar endast pga dåliga programledare, dålig teknik, dåligt innehåll. allt känns så underbart DIY aktigt! <33! sen har dom jättekorta reklamer. oh. ztv<3

image79


senaste tiden har det varit så himla mycket solsken också. & inget snö. eller jo, det är varannan dag, bokstavligt talat. det är fint, för när jag kollar ut ur fönstret varje morgon ser jag sol skina på innergården precis där vi brukar ha lemonadmiddagar om somrarna & det är nästan det bästa jag vet med somrarna, att äta ute. allt annat är sådär halvdant. dessutom har vi jämt massa folk här, eftersom folk gillar att utnyttja mammas matkunskaper & mitt bakintresse (eller det faktum att vi bor precis brevid en strand & i princip har en hel vik för oss själva). sol & vår är inget jag egentligen vill prisa pga allergin. jag kanske är tjatig men min allergi har nått en ny fas! ansiktssår! jag ser ut ungefär såhär: http://www.pg.com/science/skincare/Skin_tws_54/skin_54_01.jpg fast rödare. say hello to homestudies! vägrar lämna huset & möta mänskligheten. godnatt, tja.

btw, bloggmani pga socialt inaktiv i verkliga livet.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0