"lite gud har man ju aldrig dött av"

åh. ÅH ÅH ÅH. åååh. glögg. pepparkakor. skinka. snö. SNÖ.
jag älskar julen. jag gör verkligen det. men jag har aldrig gillat julafton för enligt mig firar inte min familj den som man ska göra. men i år, I ÅR, ska jag & fritz börja våran jultradition! vi hade tänkt vänta tills vi blir 30 men eftersom båda går desperat & längtar efter liv på landet med barn & fast inkomst (dvs längtar efter att bli riktiga vuxna) så måste vi börja traditioner redan nu, för att överleva (högtiden).

ungdomen alltså. pre30 alltså. jag förstår den inte. jag är fast i den men jag förstår den inte. jag försöker förstå & jag försöker göra det bästa av tiden eller vad man nu gör men nej. nej. jag kanske är 1.59cm med acne & stundtals drömmer om att dricka mig redlöst full & visa brösten offentligt, mina favoritböcker handlar fortfarande om tonårstjejer. men jag vill så himla himla himla mycket bli vuxen & anständig & stabil & ha sommarstuga & smutsig unge & kossor.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0