åååååååååååh!!! *I TRANS*

skojar INTE när jag säger att jag äter världens goaste tortellini just nu. varje dag jag vid middagsbordet: "mamma... jag älskar dig. jag älskar det här huset, jag älskar den här MATEN!!! DU ÄR BÄST!" *KELAR MED MAMMA* det är helt sjukt vad jag beundrar folk som kan laga mat. dom har liksom fattat vad livet går ut på. jag vill bli en sån som kan laga mat!!!!!! typ jämt när jag frågar mamma om inte hon kan skriva ner alla sina favvorecept till mig (har önskat det till varje födelsedag+jul for aaages nu) så kör hon såklart "det är inget man kan skriva ner, det är nått man bara har i sig" & FUCK vad jag vill ha det i mig!!!

lyssnar på bing crosby (EH JULLÅTAR ASSÅ) & ska snart iväg & handla julklappar!!!! mysiiiiit!!!!! PUSS HEJ! HUNDEN HÄLSAR!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0