inge stress

ok pga några eh misstag i mitt liv (typ) (borde inte se det som misstag, mer som dåliga dagar) (sånt som händer) tar jag paus från sånt. ska spendera hela december med att bli ÅNGESTFRI & FET! verkligen inte tänka alls på värdsliga saker, bara ha glitter överallt (alltså älskar glitter. älskar att pyssla med glitter. är inte så petig så det blir glitter överallt, verkligen överallt) & krama min lillsyster & kanske skriva nått julspel eller okej inge julspel, vi får se. favorit i repris? kanskee!

anyway jag drömmer så jävla öh. eller alltså jag minns ALLTID mina drömmar. vilket är helt sjukt & ibland superirriterande. återkommande dröm though: är i västbjörka. nån karaktär från greys anatomy (tänk en blond version av lexie). går på promenad med alex. SÅ SJUKT SNYGGA! seriöst jag dör när jag kollar ner & inser vilka flipping fantastic skor jag har! dröm skooor! kan inte ens förklara. kanske ska rita en bild? går inte att göra rättvisa. dom var iaf röda med platå+klack & remmar + rundad tå! sen hade jag en amazing dress också men aja. iaf vi ska gå ner till nån "vattenhåla". man går på en sandväg typ. aja helt plötsligt så kommer det massa små ormar från alla håll & sen kommer en aaaaaaaaapstor orm & typ jagar alla ungdomar. förutom jag såklart JAG klarar mig så ska jag larma allmänheten men ingen tror på mig. öh. ah. det var det. tyckte det var värt att nämna?

commentz
skrivet av: ivzon

later likt mina dromskor fran en drom! jag dansar med nan tjej och kollar ner och har varldens finaste blaa lackskor med rem och liten klack.. woah. tror du har vart med i skoaffarer nar jag letat efter dom!

2009-12-04 @ 17:37:21
skrivet av: emma

hahaha JA jag kommer ivåg det ivzon!!!! att vi letade!!! :D :D :D fan va kul om vi nånsin skulle hitta drömskorna fast livet är int allti så snäll! teaser-jävel!!!!

2009-12-04 @ 19:23:24
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se/
skrivet av: emma

asså mena ju såklart ihåg..

2009-12-04 @ 19:25:04

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0