iuyghjk

imorgon vid lunch åker jag & min finfina familj till lindesbeeeerg med husvagnen. för ja, lol på oss, under jul bor vi i husvagn. skulle kunna vara tält, i dont care, huvudsaken är att jag får träffa min mormor & morfar & får äta sjukt mycket mat!!!! har inga paket what so ever (eller jo, nått litet) & det känns ganska bra. vi skippar paketen lite i år för ah, överflödigt. ingen har råd eller tid att fixa. emelina kommer deffo få den mest ambitiösa julklappen jag ger i år. hoppas hon gillar!!!!!

de flesta kommer nog få sina julklappar i mars, som alltid med andra ord.

commentz
skrivet av: Emelina

Jag ÄLSKADE julklappen! Helt stört vad fint. TACK! Känner mig dålig som inte gav dig något lika bra. <3

2009-12-24 @ 15:37:37
skrivet av: Frida

hallåååå.



update pleeeeze!

2010-01-02 @ 22:21:01
skrivet av: linnéa

håller me

2010-01-03 @ 08:53:02
hemsid@: http://linneapur.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0