kvällspasset

här sitter jag & luktar svett

mm ni hörde rätt, har tappat bort min deo & har ej råd att köpa en ny. vägrar ha på nått blött äckel. alltså. folk med "roll-on" deo, hur FAAAAN står ni ut? fattar inte grejen. fattar verkligen INTE grejen. det torkar ju aldrig, luktar som billig jävla date-parfym & ah, allmänt snuskigt. SNUSK PÅ ER! iva, hon är smart hon. hon brukar köra likadan deo som mig. en av anledningarna till att jag gillar henne.

& undrar vart hon är??????? tydligen har hon flyttat in hos en asmysig tant i manchester nu, TROR JAG????? hallå iva chatta snart elleeer? har inga pengar att skicka sms så eh, kontaktar dig VIA BLOGGEN!

idag käka jag kyckling & efter åt jag HEMBAKADE pepparkakor & varma saffransbullar. livet på en skala: ganska så bra!!!!

förutom insomnia som gör att jag blir konstant bitter & hatar ALLA. inga undantag nu. eller jo kanske någraa, puss!!!

avslutar med en bild på kanske världens vackraste:

commentz
skrivet av: iva

vill chatta har ingen datta bara en heltackningsmatta! men nej bor inte med nan tant :D

2009-12-08 @ 15:56:03

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0