DAMN so sexy bitch *inte*

hej bloggen!!!!!!!!!!!

orkar inte hitta på ett nytt orginalt sätt att hälsa på

hm undra hur iva mår om hon lever osv kanske man ska skicka iväg ett mess

anyway vill bara säga att jag vill att det ska bli helg & det enda som är värt att se på tv är tummen mitt i handen. seriöst mitt favoritprogram alltime. skrattar rått högt för mig själv.

idag skulle jag försöka va lika sexig som emelina, det funka sådär.


commentz
skrivet av: gris-iva

haha jag mar sahar: har svininfluensa. fick den tva fucking dar innan vaccinet skulle borja varka. sa ba ligger och laser och hostar som fan och hatar varlden for att det inte finns nan som kan ta hand om mig, ge mig polentagrot osv.. ba all ya motherfuckers som inte ens kan ge mig en kopp te eller lasa hogt for mig better watch ye backs, cos i'm comin back strapped!!! ungefar :D fats nu har jag fixat te sjalv. men drojer typ tva tre dar innan jag far tillbaka min rost och kan leta jobb osv.. egentligen glad att ha en ursakt hihi

2009-11-16 @ 23:31:34

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0