16:09

alla börjar blogga förrom är uttråkade, jag är inget undantag. när jag bloggar så bloggar jag. i små fontsizar, så allt jag skriver blir direkt oläsbart. därför ska jag börja med pix.
kanske liknande? outfitsbilder, så himla göllit! detta va iju i lördags men har i princip inte varit klädd sen dess så. eh.

byxa: svart
kavaj: erikshjälpen
blus: gammelmormors asgamla
accessoar: hund

commentz
skrivet av: Emelina

Det är megacoolt att du har börjat blogga igen sötnos. Jag är din bästa läsare och du är min. Detta kommer bli awesome. Speciellt om du fortsätter lägga upp sådana här bilder, sexigt värre. Du MÅSTE ha hund som accessoar hela tiden, allvarligt. Det gör liksom bilden till något extra. Och JULEN, kan du fatta?!??! Snart så börjar vi förbereda tycker jag, helt klart. Puss!

2009-10-05 @ 16:42:06
hemsid@: http://absolutallting.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0