balsamspray

happ

tre år senare använde jag lolzor i ett tweet. anna dormer volgsten skulle vara stolt

anyway. ska styra upp mitt liv imorgon! ja jag vet rent tekniskt så är imorgon idag för klockan är 03:08 men vem är ett fan av detaljer? svar: dom som jobbar på detalj! *internskämt som endast vikarby-bor fattar* *obs: ej roligt skämt* det jag menar är att folk kanske tror att jag är lite dålig på dethär med att ta saker seriöst (hahaha jag har lång fläta därbak alltså bara EN fläta! sen när har man bara en fläta därbak som hänger jättefint? så himla kul. vaddå *hästtjej* liksom.). ska därför skriva en lista över morgondagens happeniiings!

19 oktober måndag 2009
08:00 klockan ringer! säger hejdå till lillasyster & gör/dricker kaffe. kollar mailen (haha så sjukt seriöst att skriva "kollar mailen" typ vaddå jobbar som "bloggare" eller "frilans-skribent").
08:30 går ut med hunden (ursäkt för att lyssna på hp obs!)
09:00 äter frukost (läs: något nyttigt. förslag: ägg/bacon el. gröt. tänk: gi. eller nått annat imponerande)
09:30 *kollar tv.nu* duschar, klär på mig (obs: viktigt)
10:10 tummen mitt i handen på kanal nio
10:40 pluggar körkortsteori
12:15 pantertanter på kanal nio
(nånstans här äta lunch)
12:45 ellen degeneres show på kanal fem
13:35 pluggar körkortsteori
16:00 hjälper mamma med maten osv (osv: torkar av bordet?)
16:30 middag
17:00 chillar
18:00 går ut med hunden (ursäkt för att lyssna på hp obs!)
19:00 tv??!!!!!!!
00:00 går & lägger mig!

UPPSTYRT ELLER VAD!
godnattz


tillägg: ska nånstans få plats att titta på sex and the city också. sån är jag (+ övriga befolkningen på jorden osv)

commentz
skrivet av: Frida

uppstyrt (a'la perioden kring P&L-06)

2009-10-19 @ 10:34:56
skrivet av: iva

älskar att chilla är med! ba lite får man väl unna sig efter en gi-frukost lr?!

2009-10-19 @ 20:07:31

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0