091005

så anyway.
de har slutat sända repriser av greys anatomy på femman!!!!!! vilket totalt har rubbat min vardagsrutin. stort tomt hål. som om jag behövde fler hål. vad är anledningen att ställa klockan nu? tja jag har alltid 'tummen mitt i handen' & sen 'australias top model' men även det programmet slutar om några dagar. jordan ghettochick är ascool men jag hejar ändå motvilligt på alice. tycker faktist int man behöver se så glad ut hela tiden! inge fel på att va lessen! jo men inge fel på att se lessen ut! skeletttjej for the win. hon skulle kunna va med i corpse bride & ingen hade fattat att hon va riktig. dessutom gillar hon hundar. & påminner om cassie från skins. yeah um like wow, amazin!


på tal om motvilligt respektive motbjudande. idag fick jag ett sug att lyssna på the smittens. aka det största "twee bandet" jag vet. vet aldrig om dom är seriösa eller int. sen han colin som körar & tror att han är don juan, nejtack. ok hon dana, hon är snygg & cool. nån man kan va bästis me. men deras gulligullia videos  med dockor & blommor & ah massa skit. & hurrom mimar. inte ok!!! hursom lyssnar jag på den enda låten jag vet om (hur kan man hata ett band fast man inte har lyssnat på låtarna?? kanske vissa tänker. men de kan man visste. hatar ideen, liksom.) one hundred roses. den skulle kunna va asbra om inte colin hade körat. & om hela låten bara hade varit den sista minuten. då hade den vart asbra. it only means that im a mess myself and you deserve the very best osv hej jag erkänner är ingen bra människa gilla dig men asså, palla inte ta hand om nån annan just nu.


"gå & klä på dig nu. det finns massa disk & man kan dammsuga också!!" åh nej, klä på sig..

commentz
skrivet av: Dess

Vad fan

2009-10-05 @ 22:47:27

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0