if i wrote a book about where we stand the title of my book would be "life with superman"

ok. alltså tänk er en rumpdansande jasmine & en pimp aladin? kan det bli finare? kan det bli mer perfektare? finns inget par i hela världen jag beundrar så mycke som beyoncé & jay z. all respekt. dessutom gör dom asfin musik. jayzon får mig att faktiskt vilja besöka new york, tro att det finns nånsorts sanning i charmen folk pratar om. beyonz får mig att faktiskt fundera på att ta hand om mitt utseende, eh. finaste minnet: jag & fiffi på nån sunken camping i ett utekök fullt med myggor ätandes nån ica-soppa & lyssna på i am... sasha fierce. sen vidare i bastun. överallt lyssnade vi på sasha & avgudade beyz. allvarligt såg över möjligheten att bli kristen pga ave maria. alltså puss. massa, massa puss!

present; http://www.box.net/shared/0p756locy7

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0