oh most think hes barking, the potty wee lad. but some are more kindly and think hes just sad.

lol söt mamma!

har sett över möjligheten att beställa klipptid online pga min fobi för telefonsamtal. eller nej, det är ingen fobi. det är inte så att jag tycker det är läskigt. det är bara drygt jag bah gillar inte att höra folks röster! ger mig inge pleasure. ett till pga: måste verkligen klippa mig. älska långt hår & det ser skitsnyggt ut tom på mig ibland men jag pallar inte att ta hand om det. så nu tänker jag mellanlång page typ. *googlar* ungefär som den här! ingen aning om bildkälla btw, hittade den på min data.

nog pratat om hår. har ont i hela kroppen. liksom det går inte att gå utanför dörren för mig utan att jag ska få träningsvärk gu va säger det om mig liksom. hejpa måste dra nu!! FIT FOR FIGHT:A!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0