puzz

happ igen då! planen var nån sorts spritkväll som skulle resultera i minneslucka *sån är jag* men eftersom vi inte har nått golv att sova eller busskort att åka på kändes det lamt. istället blir det tv & middagshäng med mlinis! mer än ok för min del. lillebror blev säkert putt för jag inte köpte kung åt honom men va ska man gö. han måste klippa navelsträngen nångång. liksom snart kommer jag flytta, hur ska han klara sig då? & vad är grejen med att INTE få sova över hos sin bror fast hon offrar sig sjukt mycket för honom hela tiden *romantiserar min egen uppoffring*? töntz.

fö så sjukt skabbi. verkligen stinker diverse inre vätskor & har ett ansikte ser ut som venne vad. kanske att jag fräshar upp mig ikväll. lyssnar på beyz eller yayz *orkar inte skaffa nya idoler* eller ne, kanske 50cent. i love you like a fat kid love cake, aa som fan!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0