thunder bekämpar djurknark

tjena giirlz

öh?????

vill bara säga att PANTERTANTER HAR BÖRJAT SÄNDAS PÅ KANAL NIO! VEM ÄLSKAR KANAL NIO? JO JAG ÄLSKAR PÅ KANAL NIO! THANK YOU FOR BEING A FRIEND <3

hursom. va i sthlm i helgen, mer känd som "staden för folk som gillar den konstanta känslan av att ge upp som människa". ne men det var trevligt. sluta med att jag satt på tcentris & grina såklart, som vanligt. händer liksom alltid. inte undra på att jag försöker vara där så lite som möjlit. hängde med diverse löst & fast folk. gjorde av med för mycket pengar på öl, asså som vanlit.

så himla gla att va tillbaks i dalarna though. toppar & dalar for life <3 skog <3 folk som inte klär ut sig som om det vore maskerad <3. är lite tråkig på det viset. eller duvet, det är som när the only gay in the village åker till nån charterort där alla är gay & han bah längtar tillbaks till the village. inte för att jag klär ut mig *sitter i mormors korta sextiotalsklänning & asmycke smink* men liksom. venne. skitsamma. här kan man lyssna på thunder & va glad för de. eller träffa sin vän & ha hp maraton. & äta mammas goda gräddmat. aja puss hej ska hämta snygg tjej vid nån vik nu *liksom inte plattan*!

obs såhär ser jag ut idag *medvetet posar, ja, iddi*



commentz
skrivet av: Frida

det är inte ofta jag deppar för att jag inte har tid med tv eller inte har några tv-kanaler, men har PANTERTANTER börjat igen, då blir jag fan ledsen.



kan vara det bästa!!!

2009-10-15 @ 08:55:31

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0