wit beyond measure is man's greatest treasure

mår illa pga varmkorv, thats for sure. två saker jag inte förstår mig på:
1 - varmkorv (alltså kokt)
2 - mjukglass

hur äcklig kan man bli? finns det inte en låt som innehåller både varmkorv OCH mjukglass? känns som det!

anyway. what i came to tell you was. att jag inte "pluggade" lika hårt som jag borde ha gjort & borde inte få cred men asså.. women plzzz, gick upp åtta, gick ut med hundarna en HALVTIMME, åt cool frulle, duschade; GJORDE MIG FRESH - BEMÖTLIG OSV, dammsög hela huset, risotto till lunch, läste intro kapitlet. det är ju ändå aaapmycket? ahjustja plus att jag gick ut en timme nu på kvällsKANTEN med vovvisen. cred till MIG! almost a prefect now!

nu har vi kommit till en korsning i bloggen. antingen kan man läsa om harry potter eller så kan man kolla på bilder på mat. eh. bah *anpassar mig precis som blondinbella till alla mina läsare* *vinkar till min kusin* alla som vill kolla på bilder kan bläddra neråt!




såhär va. lyssnar ju phoenix boken nu & bah harry, i feel your pain. sooo much! så nu kommer en spalt(?) tillägnad till ms iwsley! ex på stunder då jag grinat bara idag:

1, ingen har hört av sig till harry på hela sommaren, helt avskärmad. sen får han reda på att herm & ron haft "kul" (haha lol lät porrigt) hela sommaren, eller åtminstone varit tillsammans. han känner sig utanför. asså såå bekant. typ om folk har haft kul över helgen & man blev inte bjuden fast man vet innerst inne att man inte kunde bli bjuden för man känner inte ens den som hade festen. kanske mesig jämförelse men åh harry. sen ska man liksom inte försöka skälla ut sina kompisar för mycket, för innerst inne är man ju apglad för att träffa dom. så himla bekant att kännanått som känns som hat emot folk man älskar. tom familj osv. man undrar om man inte var värd mer. man känner sig barnslig för man tänker så. tex när man inte får tillräckligt många presenter eller julklappar. man vet att det är hur töntigt som helst att känna så. man VET vad det viktigaste är. men ändå vill man bara skriiika av ångest över att bli.. bortglömd. harry, HUGZ!

2, första möte med sirius. hur allt liksom släpper för sirius är lika bitter & sur över sin situation. har samma känslor. CONNECTION! känslofall harry bah åh familjekänsla TILLHÖRIGHET! grina så grymt mycket. ser dom springa tillsammans vid havet hand i hand & göra familjesaker. båda två, så himla lika. dom är ju det. åh.

3, när herm & ron får sina prefects brev & harry känner hat igen, fast han inte vill. varför inte han? vad är det för fel på honom? åh. så himla BEKANT! den ständiga kampen mellan att INTE vara elitistisk men samtidigt veta att man är bättre än folk fast FAN man kan inte säga så. & SPECIELLT inte om sina vänner. såå många gånger i mitt liv som jag känt exakt samma sak. det är ju inte dom man blir irriterad över i slutändan, inte lärarna heller, utan en själv. som låter såna känslor blomma upp (haha uttrycket). man hatar sig själv så himla mycket. mr h gud jag grinar nu bara jag tänker på det. alltså all den här.. ångesten - den syns inte i filmerna! om man inte förstår vad harry går igenom så förstår man inte grunden i hp böckerna. aja. mer imorgon. (ni tänker: neeej)(ni som läste alltså)



aja här kommer lite bilder!


ah eh. hehe. det blev bara en bild. på min frukost. ni kan få se en till bild på mig när jag gör en dailybooth"smiley"bild aka grinar till hp;

commentz
skrivet av: ms iwsley

vi tänker: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa you made my year! och maten ser asgod ut. kostcirkeln fan! *kommenterar fast vi prtaar på msn even as i'm writing*

2009-10-19 @ 23:44:38
skrivet av: frida

moahahahaha, behöver jag nämna att jag a b s o l u t inte läste ditt harry potter-dravel?



istället suktade jag efter dina ostmackor o kände hur jag plötsligt gick upp tre kg bara genom att visualisera att jag krängde i mig minst 10 st. ah, mackor.



seee you soon (when we´re on honeymoon) (asså jag är fan jävligt finurlig) ("haha")

2009-10-20 @ 16:36:22

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0